BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Vacation tickers
OfFiCiAlLy ScHa BlOgGeR

update the blogger :D

lama gila tak update blog
nak upadate pun susah ,asyik mengadap assignment yang bertimbun tu je
firstly nak cerita kat korang...
aku rindu mama dengan abah kat rumah
haritu aku buat assignment, then air mate aku mengalir
tak boleh nak concentrate to study kalau mama dengan abah takde besides me
dulu balik sekolah selalu dengar mama membebel itu ini
sekarang? balik kelas..? takde sape yang nak membebel kat aku bile aku tak siap kerja..
aku bangun pagi lambat pun takde sape heran
kalau kat rumah, mama siap simbah air kat muka
aku datang kolej, jarang solat
kalau kat rumah ,mama membebel kalau aku tak solat
hanger baju dah ada kat tangan dia..
sayang mama <3 :''(

second nak cerita..
assignment belambak ,dah berbukit bukau aku tengok
nak buat pun tak paham
aku kan blur-blur sikit
kalau lecturer tanya paham ke tak,aku akan jawab paham
actually,aku tak paham
aku pahamkan jela
kalau tak,lecturer explain macam mane pun aku takkan paham
aku buat assignment sampai menangis-nangis
yelaa, bende yang aku tak paham ,aku pakse jugak
then,aku geram sangat ,pergi bilik senior sebelah bilik aku
dia ajar semua..
ALHAMDULILLAH
thank you to "kak zati"
baru la aku paham sikit-sikit
dah la final project aku kene hanta
dah tak larat nak tangguh,nanti marks aku low pulak
tak dapat dekan tu. hehe

okeyy,finishing story
bubbye you all's





Every Day May Not Be Good ☃ But There Is Something Good In Every Day